نرم افزار مدیریت باشگاه

اگر کسب و کار شما در باشگاه رونق گرفته و اکنون مدیریت آن دشوارتر از گذشته شده است، قطعا به نرم افزار مدیریت باشگاه و سیستم پیشرفته‌تری نیاز دارید. برای مثال قادر به کنترل ترددهای باشگاه نیستید. از طرفی دریافت شهریه ورزشکاران هم به دلیل افزایش تعداد آنها، سخت‌تر از گذشته شده است.
خطاهای انسانی هر از چندگاهی ممکن است به محبوبیت باشگاه شما آسیب وارد کند. از طرف دیگر، استخدام چند نیروی کار هم باعث افزایش هزینه‏ های ‎مدیریت باشگاهی می‎شود که مقرون به صرفه نیست. گاهی ورزشکاران برای تردد و یا پرداخت شهریه باید زمان زیادی را صرف کنند که چندان مورد اقبال آنها نیست. کاهش بازدهی و راندمان باشگاه نیز از دیگر مشکلات مدیریت باشگاه با روش های سنتی است.

همه این مواد باعث می‎شود تا به سمت تکنولوژی روز دنیا و سیستم‌های اتوماسیون باشگاهی برویم. در حال حاضر نرم افزار هوشمند باشگاهی قادر است تمامی این مشکلات گفته شده را بدون خطا برعهده بگیرد. اگر بخواهید با جذب کمترین نیروی انسانی خدمات باکیفیت را در مدت زمان کوتاه به ورزشکاران باشگاه ارائه دهید، داشتن یک نرم افزار اتوماسیون باشگاهی بهترین راه حل برای شماست.

امکانات اولیه برای راه اندازی نرم افزار مدیریت باشگاه

برای اینکه بتوانید یک باشگاه ساده و با کارآیی متوسط را به یک مجموعه ورزشی پیشرفته تبدیل کنید، به نرم افزار مدیریت باشگاهی نیاز دارید. اما شاید تصور کنید اگر نرم افزار را بر روی کامپیوتر نصب کنید، کار تمام می‎شود. در حالی که برای هوشمندسازی باشگاهی به امکانات دیگری هم نیاز دارید که شامل:

 

چرا برای مدیریت باشگاه به نرم افزار هوشمند نیاز داریم؟

دلایلی وجود دارد که تهیه‌ی نرم افزار هوشمند برای باشگاه را ضروری می کند. از جمله این دلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با نرم افزار مدیریت باشگاهی دریافت شهریه‌ی ورزشکاران بدون دغدغه انجام میشود

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‎شود به نرم افزار مدیریت باشگاه نیاز پیدا کنید، انجام امور مربوط به تردد و کنترل شهریه ورزشکاران در زمان کوتاه است. یکی از مزیت‏های ‎اتوماسیون‏های ‎اداری کاهش مسئولیت‏ ‎مدیران و کارکنان یک مجموعه‌ی ورزشی است. حسن اخلاق و خوش برخورد بودن کارکنان و مدیریت، برای باشگاه یک امتیاز محسوب می شود. در مقابل تندی و بداخلاقی باعث کاهش اعتبار و محبوبیت باشگاه می‎شود.

از سوی دیگر شما برای تامین هزینه‏ های ‎باشگاه و پرداخت دستمزد کارکنان به پول نیاز دارید. اما اگر بخواهید برای دریافت شهریه ورزشکاران با آنها قاطع برخورد کنید، ممکن است برخورد شما را نوعی اهانت تلقی کنند. حتی در مواردی می‎تواند نشانه‌ی بی اعتمادی شما به ورزشکاران تعبیر شود. بنابراین گاهی مجبور می‎شوید به جای اینکه در همان مرحله‌ی ثبت‌نام، شهریه را از ورزشکاران دریافت کنید، آن را به آخرین جلسه موکول کنید.

مدیریت امور باشگاه از راه دور توسط نرم افزار مدیریت باشگاهی

در بسیاری از مواقع ممکن است ورزشکار دچار فراموشی شود و یا به هر دلیلی قادر به پرداخت شهریه در انتهای جلسات نباشد. در این صورت بین شما و ورزشکار سوءتفاهم ایجاد می شود. این در حالیست که با کمک گزارش‌گیری آنلاین باشگاه و اتوماسیون باشگاهی تمامی این مشکلات حل می‎شود.
در واقع با داشتن نرم افزار مدیریت باشگاه تمامی امور مربوط به دریافت شهریه را به این نرم‌افزار می‎سپارید. شما با کمک این تکنولوژی با ورزشکاران ارتباط غیرمستقیم و از پشت سیستم برقرار می‎کنید. ورزشکاران در زمان ثبت نام موظفند شهریه‌ی خود را به طور کامل و براساس تعداد جلسات و دوره‌ی زمانی پرداخت کنند. در این صورت است که فرآیند ثبت‌نام تکمیل می شود و به آن‌ها کد عضویت تعلق می گیرد.

کنترل ترددهای باشگاه در زمان‏های ‎پررفت و آمد توسط سیستم ثبت نام باشگاهی

دومین دلیلی که نیاز باشگاه به تجهیزات مدرن را ضروری می‎کند، کنترل ورود و خروج ورزشکاران به باشگاه است. وقتی باشگاه آنقدر شلوغ می‎شود که قادر به کنترل ورزشکاران نیستید، نرم افزار اتوماسیون باشگاهی به کمکتان می‎آید. تصور کنید شما سیستم ثبت نام باشگاهی را راه‌اندازی کرده اید. شهریه در همان ابتدا از ورزشکاران دریافت می‎شود. کارت هوشمند و یا مچبند برای تعدادی از ورزشکاران صادر می‎شود. اما درست زمانی که همین ورزشکاران درخواست ورود به باشگاه را دارند، باشگاه شلوغ و پر رفت و آمد می‎شود. در این لحظه شما به یک نیروی کمکی نیاز پیدا می‎کنید. این نیروی کمکی، همان دستگاه گیت کنترل تردد است.

به جای اینکه یک نفر در مقابل ورزشکاران قرار بگیرد و بخواهد آنها را کنترل و چک کند، این کار به یک «وسیله‌ی الکترونیکی» سپرده می‎شود. این گیت به نرم‌افزار مدیریتی متصل می‎شود. با وجود این سیستم (گیت و نرم‌افزار مدیریتی)، تمام ورزشکارانی که نام آنها در سیستم ثبت نام باشگاهی وجود دارد، قادر به عبور از گیت خواهند بود. سایر افرادی که شهریه‌ای پرداخت نکرده و یا اعتبار آن‌ها به پایان رسیده‌است، در پشت درب‌های بسته‌ی گیت می‎مانند.

نرم افزار مدیریت باشگاه

قابلیت‏های ‎نرم افزار مدیریت باشگاه

باشگاه‏های ‎مدرنی که به نرم افزار اتوماسیون مجهز هستند، از امکانات بی‌شماری برخوردارند که راندمان کاری آنها افزایش‏ می‎‎یابد. از جمله این امکانات‏ می‎‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزیت‏های ‎نرم افزار اتوماسیون باشگاهی برای مدیریت

مهم‌ترین مزیت نرم افزار هوشمند باشگاهی مدیریت شهریه ورزشکاران، گزارش‌گیری از تردد ورزشکاران و مانیتورینگ تردد اعضا با نمایش اطلاعات (نام و نام خانوادگی، میزان اعتبار و عکس)، اضافه کردن برخی از افراد مورد نظر به لیست سیاه جهت جلوگیری از تردد آن‌ها، ثبت نام ورزشکار در یک یا چند رشته‌ی ورزشی و … است. این تکنولوژی مدیریت باشگاهی را بیش از پیش آسان‏ کرده است.

از سوی دیگر با نصب نرم افزار نسخه‌ی گوشی همراه، مدیر باشگاه‏ می‎‎تواند گزارشات مربوط به باشگاه را از راه دور دریافت کند. یعنی با وجود این تکنولوژی حضور مدیر در سالن ضرورتی ندارد. هم‌چنین گزارشات حسابداری و نمودارهای مالی، مدیریت هزینه‌ها، گزارش تراز کل، انتساب شیفت ها و پرسنل‏ می‎‎تواند از راه دور انجام شود.

مزیت نرم افزار مدیریت باشگاهی برای مشتریان

یک باشگاه مدرن با داشتن سیستم ثبت‌نام هوشمند، قطعاً بازدهی و سرعت عمل بهتری خواهد داشت. ورزشکارانی که قصد ثبت نام در باشگاه را دارند، می توانند نرم‌افزار مخصوص مشتریان را دریافت و بر روی گوشی همراه خود نصب کنند. در این صورت فرآیند ثبت‌نام و پرداخت شهریه در مدت زمان کوتاه و از راه دور انجام می شود. از سوی دیگر به دلیل این‌که تمامی اجناس بوفه به همراه تعرفه‌ی آن ها در نرم‌افزار برای ورزشکاران قابل مشاهده است، ورزشکار می تواند برای خرید راحت‌تر تصمیم بگیرد.
در نرم افزار اتوماسیون باشگاهی برنامه‌ی ورزشی توسط مربی به ورزشکار ارائه می شود. همچنین با وجود ثبت نام ورزشکار در یک یا چند رشته، می تواند در رشته‌های مورد نظر خود ثبت‌نام کند. تنظیم ساعت و زمانبندی کلاس ها از طریق نرم‌افزار انجام‏ می‎‎شود.

یکی دیگر از مزیت های نرم‌افزار هوشمند باشگاه برای مشتریان، ثبت عکس و یا اثرانگشت ورزشکار در زمان ثبت‌نام است. این کار برای احراز هویت ورزشکار در زمان ورود به باشگاه انجام می شود. البته برای باشگاه هایی که از کارت یا مچبند استفاده نمی‌کنند و روش تشخیص چهره و اثرانگشت را مد نظر دارند.
از دیگر قابلیت های نرم افزار مدیریت باشگاه می توان به ثبت وزن ورزشکار در قسمت حساب کاربری او اشاره کرد. با این شیوه ورزشکار می تواند قبل و بعد از فعالیت ورزشی خود را مقایسه کند و میزان تاثیر فعالیت در باشگاه را مشاهده کند.

سیستم ثبت نام باشگاهی - اتوماسیون تردد باشگاه

با ما در اینستاگرام همراه باشید

لینک ورود به صفحه اینستاگرام ایمن تردد تندیس